Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) projekti "Eesti tuntuks!" raames valmis Eesti brändi konseptsioon, mille üks osa on märk "Welcome to Estonia!".
Märki saab paigutada erinevatele toodetele, trükistele ning seda
võivad kasutada kõik riigiorganisatsioonid ja eraettevõtted, ütles
projektijuht Evelin Int-Lambot reedel ajakirjanikele. Ta lisas,
et märgi kasutamine on tasuta, kuid selleks tuleb sõlmida EAS-iga
litsentsileping.
“Eesti brändi kontseptsiooni esmane ülesanne on
luua Eesti toodetele ja teenustele äratuntav ühtne identiteet,” ütles
majandusministeeriumi asekantsler Raul Malmstein. Tema sõnul aitab märk
“Welcome to Estonia!” säilitada Eesti kaupade identiteeti Euroopa
ühisturul.
Projekti loovgrupi juhi Rain Pikandi sõnul on “Welcome to Estonia!”
märgi visuaalne pool jõuline, silmatorkav ning retrolik. “See märk
erineb teistest ning jääb meelde,” ütles ta.
Projekti “Eesti tuntuks!” raames valminud Eesti brändi kontseptsioon hõlmab peale visuaalse ka mõistelist ja strateegilist osa.
Int-Lamboti sõnul viidi nii Eestis kui ka sihtturgudel läbi mitu uuringut, et sõeluda välja olulisemad osad eestlaste enesepildist ning välismaalaste kujutlusest Eesti kohta.
“Eestlased tõid peaasjalikult esile Eesti kui kontrastide, kiirete muutuste, omanäolise geograafia ja iselaadse rahvusliku iseloomuga maad,” ütles ta. Välismaalasi köitsid Eesti juures samuti kontrastid ning puutumata loodus.
“Nende kahe visiooni kattuva ühisosa alusel ehitati üles brändikontseptsiooni tuumiksõnum “Positively transforming”, mis eesti keeles on “Paremaks muutumise maa”.
Int-Lamboti sõnul koondab kogu brändi strateegia endas keskseid kujundeid ja märksõnu, mille abil hakatakse Eestit välismaal tutvustama.
Brändi kontseptsioon valmib raamatuna, mis antakse välja enne Eurovisiooni lauluvõistlust. See on juhiste kogum, kuidas kasutada Brand Estonia strateegiat ja loovlahendusi avalikus ja erasktoris.
Projekti “Eesti tuntuks!” raames valminud Eesti brändi kontseptsioon hõlmab peale visuaalse ka mõistelist ja strateegilist osa.
Int-Lamboti sõnul viidi nii Eestis kui ka sihtturgudel läbi mitu uuringut, et sõeluda välja olulisemad osad eestlaste enesepildist ning välismaalaste kujutlusest Eesti kohta.
“Eestlased tõid peaasjalikult esile Eesti kui kontrastide, kiirete muutuste, omanäolise geograafia ja iselaadse rahvusliku iseloomuga maad,” ütles ta. Välismaalasi köitsid Eesti juures samuti kontrastid ning puutumata loodus.
“Nende kahe visiooni kattuva ühisosa alusel ehitati üles brändikontseptsiooni tuumiksõnum “Positively transforming”, mis eesti keeles on “Paremaks muutumise maa”.
Int-Lamboti sõnul koondab kogu brändi strateegia endas keskseid kujundeid ja märksõnu, mille abil hakatakse Eestit välismaal tutvustama.
Brändi kontseptsioon valmib raamatuna, mis antakse välja enne Eurovisiooni lauluvõistlust. See on juhiste kogum, kuidas kasutada Brand Estonia strateegiat ja loovlahendusi avalikus ja erasktoris.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar